Taśmy klejące są materiałami samoprzylepnymi znajdującymi się niemalże w każdym domu czy zakładzie. Ich zastosowanie jest przez wzgląd na odpowiednio dobrany typ bardzo różnorodne. Sprawdzą się więc zarówno w kontekście błahych mocowań w warunkach domowych, jak i podczas zaawansowanych prac w różnych sektorach przemysłu.

Jak się okazuje, aplikatory te mają również spore znaczenie we współczesnej reklamie. Doskonale wiadomo, jak promocja produktów w obecnych czasach wpływa na wzrost ich popularności i sprzedaży. Producenci oprócz nowoczesnych mediów, wciąż korzystają z fizycznych nośników odpowiedzialnych za rozpowszechnienie ich wyrobów. W poniższym wpisie zajmiemy się więc tematem wszystkich taśm samoprzylepnych, stosowanych w świecie marketingu i reklamie. Zapraszamy!

Taśmy dwustronnie klejące z nośnikiem foliowym

Jak doskonale wiadomo, najczęstszą formą reklamy fizycznej są banery umieszczone zazwyczaj przy drogach. Do ich łączenia, sklejania i montażu najczęściej korzysta się z taśm określanych mianem „banerowych”. Taśmy te posiadają unikatową strukturę, dzięki której wytrzymują nawet najcięższe warunki pracy. Grubość takiej taśmy waha się w granicach od 0,09 mm do 0,22 mm, w zależności od grubości i wielkości banera reklamowego. Co więcej, nośnik takich produktów wykonuje się z bezbarwnego poliestru. Materiał ten jest odporny na występowanie zmiennych warunków atmosferycznych, a także może pracować przy wahaniach temperatury, dochodzących nawet do 200℃. Produkty te cechuje łatwy montaż oraz wysoka odporność na starzenie, utrzymująca wiszący baner w dobrej kondycji przez długi czas.

Inne artykuły:  Co daje ozonowanie mieszkań w Warszawie?

Taśmy magnetyczne do celów reklamowych

Każdy producent taśm magnetycznych wie, jak ważne w kontekście reklamy są właśnie te wyroby. Dlatego też, na ich jakości się nie oszczędza, a poprawny dobór takich aplikatorów świadczy o ich żywotności. Samoprzylepna taśma magnetyczna składa się z nośnika wyposażonego z jednej strony w magnes, a z drugiej w niezwykle mocną warstwę klejącą. Dzięki temu, możliwe jest przyczepienie jej do jakiejkolwiek powierzchni, a następnie umieszczenie na niej w dowolny sposób określonego przedmiotu. Bardzo często na tego rodzaju magnesach tworzy się wystawy sklepowe, które uatrakcyjniają wizualnie całą ofertę sprzedającego. Tych form aplikatorów używa się nie tylko w samej reklamie. Odnajdują się również w branży poligraficznej, biurach, halach wystawienniczych czy nawet w salach weselnych. W dodatku, taśmy magnetyczne są bardzo elastyczne. Nie ma więc reguły mówiącej, że ich montaż musi odbywać się wyłącznie na płaskich powierzchniach.

Taśmy pakowe z nadrukami

Wbrew pozorom, nawet taśma pakowa może okazać się formą reklamy. Bardzo wielu producentów decyduje się oklejać kartony z wysyłanymi przez siebie produktami właśnie taśmami z nadrukowanym logo swojej firmy. Podczas podróży, paczka przechodzi przez ręce wielu pracowników, którzy widząc nazwę firmy na opakowaniu, od czasu do czasu chcą sprawdzić, czym zajmuje się dany producent.