Taśmy klejące są materiałami samoprzylepnymi znajdującymi się niemalże w każdym domu czy zakładzie. Ich zastosowanie jest przez wzgląd na odpowiednio dobrany typ bardzo różnorodne. Sprawdzą się więc zarówno w kontekście błahych mocowań w warunkach domowych, jak i podczas zaawansowanych prac w różnych sektorach przemysłu.
Jak się okazuje, aplikatory te mają również spore znaczenie we współczesnej reklamie. Doskonale wiadomo, jak promocja produktów w obecnych czasach wpływa na wzrost ich popularności i sprzedaży. Producenci oprócz nowoczesnych mediów, wciąż korzystają z fizycznych nośników odpowiedzialnych za rozpowszechnienie ich wyrobów. W poniższym wpisie zajmiemy się więc tematem wszystkich taśm samoprzylepnych, stosowanych w świecie marketingu i reklamie. Zapraszamy!
Taśmy dwustronnie klejące z nośnikiem foliowym
Jak doskonale wiadomo, najczęstszą formą reklamy fizycznej są banery umieszczone zazwyczaj przy drogach. Do ich łączenia, sklejania i montażu najczęściej korzysta się z taśm określanych mianem „banerowych”. Taśmy te posiadają unikatową strukturę, dzięki której wytrzymują nawet najcięższe warunki pracy. Grubość takiej taśmy waha się w granicach od 0,09 mm do 0,22 mm, w zależności od grubości i wielkości banera reklamowego. Co więcej, nośnik takich produktów wykonuje się z bezbarwnego poliestru. Materiał ten jest odporny na występowanie zmiennych warunków atmosferycznych, a także może pracować przy wahaniach temperatury, dochodzących nawet do 200℃. Produkty te cechuje łatwy montaż oraz wysoka odporność na starzenie, utrzymująca wiszący baner w dobrej kondycji przez długi czas.
Taśmy magnetyczne do celów reklamowych
Każdy producent taśm magnetycznych wie, jak ważne w kontekście reklamy są właśnie te wyroby. Dlatego też, na ich jakości się nie oszczędza, a poprawny dobór takich aplikatorów świadczy o ich żywotności. Samoprzylepna taśma magnetyczna składa się z nośnika wyposażonego z jednej strony w magnes, a z drugiej w niezwykle mocną warstwę klejącą. Dzięki temu, możliwe jest przyczepienie jej do jakiejkolwiek powierzchni, a następnie umieszczenie na niej w dowolny sposób określonego przedmiotu. Bardzo często na tego rodzaju magnesach tworzy się wystawy sklepowe, które uatrakcyjniają wizualnie całą ofertę sprzedającego. Tych form aplikatorów używa się nie tylko w samej reklamie. Odnajdują się również w branży poligraficznej, biurach, halach wystawienniczych czy nawet w salach weselnych. W dodatku, taśmy magnetyczne są bardzo elastyczne. Nie ma więc reguły mówiącej, że ich montaż musi odbywać się wyłącznie na płaskich powierzchniach.
Taśmy pakowe z nadrukami
Wbrew pozorom, nawet taśma pakowa może okazać się formą reklamy. Bardzo wielu producentów decyduje się oklejać kartony z wysyłanymi przez siebie produktami właśnie taśmami z nadrukowanym logo swojej firmy. Podczas podróży, paczka przechodzi przez ręce wielu pracowników, którzy widząc nazwę firmy na opakowaniu, od czasu do czasu chcą sprawdzić, czym zajmuje się dany producent.
Napisz pierwszy komentarz.